torsdag 5 juli 2012

Möhippa del 7

Golden Eye, Princess 72, 22 meter lång lade till vid kajen igen och min hatt byttes ut mot en fin vit slöja. Av steg 9 mätta tjejer smått berusade av champagne och de salta stänken. Den långbenta började smussla med min syster och vi var på väg igen. Fast det var inte "bråttom, bråttom" längre. Dock tror jag att vi gick rätt snabbt eftersom det fanns alkohol med i bilden. Vi slog oss ner i en park där det dukades upp mer dricka. Vad annars;)

När jag satt där fick jag en present från en vän. Först fick jag läsa ett videosms och det var här den fina Moët flaskan fick sin förklaring. Jag blev helt till mig. Tänk att Hanna hade tänkt på mig och skickat en flaska skumpa. Trots att vi inte känner varandra så väl så har hon förstått att jag fullkomligt älskar champagne. Tack snälla. 


Inte nog med det. Jag fick en present från tjejerna. En paket med två schampo och ett balsam från Davines. Vi satt här en stund och hade så himla trevligt. Champagne, tjejsnack och mys mitt i stan i en park. Som jag njöt och försökte insupa att nu är jag på min möhippa. Just då var det svårt att förstå. Jag var ibland i mitt vita rum och liksom svävade ovanför de andra. Lite surrealistisk. 




Bild lånad från Clarabella.

1 kommentar:

  1. Det var det minsta, jag är så ledsen att jag inte kunde vara med, så det är väldigt roligt att få läsa om dagen! Kram kram Hanna

    SvaraRadera