torsdag 5 juli 2012

Möhippa del 8

Efter en stund i parken skulle vi gå vidare. Det visade sig att vi skulle runt hörnet till Sportlife Exclusive. Jag tänkte direkt nu ska vi bubbla och basta för det vet jag att de har där inne för uthyrning. Väl inne så gick vi ner till en av deras träningslokaler och en tjej mötte upp oss. På min packlista stod det inte att jag skulle ha med träningskläder. Hur hade de nu tänkt? Att jag skulle träna barfota och i mina vanliga kläder. Men det visade sig att vi skulle lära oss att gå i högklackat.

Bamm, bamm, bamm. Självförtroede tjejer. Upp med blicken. Bamm, bamm, bamm. Ni är snyggast. Kom igen nu tjejer. Bamm, bamm, bamm. Ekade det i lokalen från tjejen som hade skyhöga klackar och världens bästa självförtroende. Det bara strålade om henne och vi andra försökte hänga på så gott det gick. Efter denna timme med peppning från denna snygga lady tror jag att vi alla stampade ut från Sportlife två centimeter högre och bästa självförtroendet på länge. Det tackar vi för inför det som skulle komma. Fast det visste jag ju inte då.




2 kommentarer:

  1. Vilken härlig och rolig möhippa. Vi har oxå gått den kursen på en möhippa och det va super kul :) Det är verkligen fantastiskt allt som kommer med ett bröllop och så mycket kärlek med sina vänner!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vill läsa fortsättningen!!!!!!!! Det är spännande att läsa trots att jag var med. Hahahhohohoh!! pusss

    SvaraRadera