fredag 22 mars 2013

Full fart framåt

Vi har högt tempo här hemma. Dels beror det på mitt nya liv med Olga Rönnberg. Jag går hennes 12 veckors program nu. Jag fick mitt schema av henne i måndags och blev lite fundersam. 6 pass per vecka ska jag klämma in?! Det har varit endel pusslande för att få ihop det men jag har lyckats träna 5 pass och imorgon kör jag mitt sista för veckan. Jag följer även en kost där jag ska lyckas hålla mig till en viss mängd kalorier per dag som är fördelande mellan proteiner, kolhydrater och fett. Det innebär även 3 mellanmål per dag vilket jag inte är van vid. Det svåra är inte att hålla sig till rätt antal kalorier utan att äta rätt mat och ändå uppnå sitt mål. Jag har haft svårt att komma upp till allt jag ska äta. Det är ju lätt att äta mycket kalorier om man äter fel mat men med rätt mat så får man äta rätt mycket. Om jag märker någon skillnad? Japp, tre kilo ner redan och det var min målvikt så nu behöver jag inte gå ner mer, hahaha.. Nu hoppas jag på att musklerna kommer :)

Barnen mår bra. Vi har fått testa att jobba en hel vecka och barnen har gått på dagis en hel vecka. Rekord. 

Imorgon ska jag fota gravidmage och barn efter att Mattias har jobbat. På söndag blir det tre barnfotograferingar. Tre syskon som ska fotas ihop och enskilt. Underbart att få vara kreativ igen:) 








1 kommentar:

  1. Äääääntligen ett inlägg och med lite bilder. Gillar

    SvaraRadera