torsdag 5 april 2012

Mattias ska börja på något nytt

Kvällens diskussion mellan mig och Mattias angående att han inte längre har några dopkort att göra. (Mattias i kursiv stil)

- Du har inget projekt längre. Du måste ju göra något. Kanske en packlista till Turkiet?
- Nä. Jag måste göra något kul. Packlista är för mentalt störda. 
- ?! Ehh.. Vad tycker du är kul då?
- Skriv att jag ska bygga en pool.
- Va, är det kul?
- Ja
- Nä
- Skriv att vi ska bygga ut huset då?
- Hur kan det vara kul?
- Ja, det är kul. 
- Men vi ska ju inte bygga ut.
- Precis, det är jättekul. 

Vi har lite olika humor känner jag:) Jag röstar för att Mattias ska göra en packlista till Turkiet. Vad han ska ha på sig varje dag. Vilka kombinationer han har tänkt sig. Det hade jag velat se. Sedan lägger jag ut det på bloggen.

Vad tycker ni att Mattias ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar