torsdag 5 april 2012

Telefonsamtal

Jag har ringt Telenor och sagt upp mitt abonnemang. Nästa vecka får jag ny telefon och därmed nytt nummer. Jag ska ringa och kolla möjligheten att få mitt gamla nummer. Det som nu ligger på ett kontant kort och inte används.

Jag har även ringt prästen angående Neas dop. Vi bestämde psalmer. Jag anmälde faddrar. Joel och Jossan blev tillfrågade och de tackade ja. Lina ska sjunga och det planerades också in. Sedan ringde jag även angående lokalen där vi ska vara efter dopet. Nyckel ska hämtas på fredagen mellan 10-12. Jag får helt enkelt fråga Göran om han kan hämta den.

Jag har också pratat med kocken till vårt bröllop. Vi ville göra en liten ändring på förrätten vilket inte var några problem. Det kommer bli så bra.

Nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk. Usch.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar