tisdag 24 april 2012

Morgonpronenad

Nu har jag varit förkyld i en vecka med massor av snor och huvudvärk. Imorse när jag vaknade kände jag mig lite bättre och bestämde mig snabbt för att gå upp och gå en runda innan Mattias skulle köra till jobbet. Det är så skönt att ligga kvar i sängen och det gör det extra svårt att ta det där steget från det varma täcket till träningskläderna.

Nu är det i alla fall gjort och det var underbart ute. Att kunna insupa havsbriser och traska i naturen nu när det blir varmare ute måste jag bli bättre på. Jag får helt enkelt planera in promenader bättre.

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte. Först hade jag tänkt att fixa Neas pass men jag vill inte köra in med bilen eftersom hon bara kan sitta i baksätet. Det är ett stort minus känner jag nu. Jag vill ha henne framme så jag kan ha uppsikt. Så, inget pass idag.

Nu blir det duschen.

2 kommentarer:

  1. Här nere är det olagligt att ha barnen i framsätet så Iggy åker alltid bak, har köpt en spegel så man kan se vad han hittar på där bak, kanske kan va nåt? Men det visste du säkert redan, hade dock hellre haft han fram om jag fått.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag är så van vid att ha henne framme. Det fungerar jättebra när My sitter med och underhåller. Ibland vill jag undvika att hon somnar i bilen bara. Hon är rätt trött när jag hämtar på dagis och undviker gärna 10 sömn:) Tack för tipset ändå men vi får helt enkelt ha en annan bil;) eller nått.

    kram

    SvaraRadera