måndag 30 april 2012

Trots

Hemkomna igen efter en tripp i butiken för att handla det jag glömde igår. Jag glömmer alltid något nuförtiden. För mycket att tänka på här hemma tror jag allt.

I alla fall. Jag har ont i huvudet och bad My att få ligga ner i soffan i 5 minuter. Eftersom jag inte har suttit ner idag. Det är oftast så. Jag äter frukost gåendes, lunchen intages mellan matning av Nea eller så måste jag ta fram ketchup, hämta vatten eller torka någon rumpa. Middag ser ungefär ut som frukosten. Alltså aldrig lugn och ro.

Det tog 1 minut sedan skrek My efter macka. Jag sa att hon fick vänta 5 minuter men då började hon skrika argt. Eftersom mitt huvud gör ont orkar jag inte lyssna på skrik. Jag gjorde en macka men nu ska hon inte ha den. Nu får hon sitta på sitt rum och skrika klart. Jag orkar inte lyssna på henne. Alltså 3 åringar är inget att rekommendera;)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar