måndag 2 juli 2012

Bilder i studio

Ett gäng bilder från studiofotograferingen. Det var första gången jag har testat detta. Jag fick låna objektiv från fotografen och min kamera blev kopplad till de externa blixtarna. Lägg till att jag inte var riktigt nykter och jag tänkte nog inte så mycket när jag stod där och fotade. Jag var inte kontaktbar utan var helt inne i min kamera. Fotografen som jag fick låna studio av finns HÄR och heter Joachim Lechte. Ett stort tack till honom och möhippegänget som gjorde detta möjligt för mig:) 







Fotografen till vänster:)










Lisa




Jossan




Anna



Jossan och Emma









Fanny




Maria




Maria



Lisa





Jossan






Emma

Lina





Jag






3 kommentarer:

  1. Älskar, älskar, älskar dem! Blev ju superbra trots onykterheten! ;) Du skulle se Emma, hon blev sååå fin! Hoppas hon lägger upp smakprov på sin blogg så ni får se. :)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack snälla:) När jag kollar på några bilder ser jag att vi dricker vin där oxå. Helt glömt bort, haha..

      Det ska bli så spännande att se hur hon blev. Hon blev ju fotad av ett riktigt proffs. Jag kan ju inte ens min kamera, hahaha..

      KRAM

      Radera
    2. Fantastiska bilder från en fantastisk dag!! Vilka proffsmodeller du fick chans att fota;) puss

      Radera