torsdag 29 mars 2012

Decubal Ecological hand cream

Febern fortsätter. Nea hade 39,5 klockan 05 imorse. Alvedon och välling och hon somnade om till 07.45. Jag tror fortfarande att det är tänder på g eller kanske tre dagars feber?!  Hon är inte förkyld utan har bara feber och är gnällig. Imorse fick vi inte känna efter i munnen på henne. Jag vet att man trodde det tusen gånger när My var i den åldern. Man skyllde allt på de där tänderna:)

Jag måste verkligen rekommendera en handkräm som jag köpte igår på apoteket. Den går in i huden och känns mjuk direkt. Jag vill ta på den hela tiden. Den heter Decubal Ecological hand cream och finns alltså på apoteket för 89 kronor. Sedan är det något speciellt med tuben. Den känns bra att hålla i. Går inte förklara men den är liksom greppvänlig. Gå och testa på apoteket och känn efter om det passar er. Just nu funderar jag på om jag ska köpa denna också. För så mjuk jag är om händerna vill jag gärna vara överallt. Nog om krämen:)

Idag händer det inte så mycket här hemma. Jag ska vika tvätt och ta hand om sjuklingen. Ska även försöka göra ett inlägg på vad Mattias kom hem med igår. Till mig:)

Godmorgon på er denna torsdag. Fredag imorgon. Åh!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar