söndag 18 mars 2012

Tränat

Ja. Då blev det en löptur ute på 8 km. Jag är nöjd. Förr, innan jag var gravid nöjde jag mig aldrig med mindre än 8 km. Men mina fogar har satt stopp för det. Det har blivit 5 km ett tag nu men idag testade jag att öka rundan till just 8 km. Det kändes i mina fogar men det var ändå ok. Jag hoppas på att det känns bra imorgon också. Ibland kan värken i fogarna komma dagen efter nämligen.

Annars är jag mycket nöjd med veckans 4 pass. Tre löpturer och ett styrkepass för benen. Jag är inne i ett bra flyt just nu och då måste man passa på. Man vet aldrig när någon blir sjuk eller när ens egen motivation tryter. Eller när ösregn sätter käppar i hjulet. Eller något annat.

Jag hoppas på fint väder och lika stor motivation i nästa vecka.

Godnatt och sov så gott:)




1 kommentar:

  1. Duktig du är. Jag kör den andra varianten, äter inget men springer på dags och gör både det ena o det andra. Träning? Javisst, i ryggen.

    SvaraRadera