fredag 9 mars 2012

Fredagskänsla?!

Skönt med fredag. Dock en lite tråkig fredag. Mattias brukar vara hemma runt 16.30 på fredagar. Men idag kommer han sin vanliga tid, 18.30 som tidigast. Dessutom ska han jobba hela helgen. Tungt efter en vecka med sjukdomar. Utöver detta åker han till Österrike nästa helg. Så tre helger på rad är jag ensam med barnen. Egentid?! Nä. Den finns inte.

Jag har varit och handlat mat till ikväll. Det bjuds på färsk pasta med skaldjursås gjord på färska räkor och musslor. Till detta har jag köpt ett vitt vin. Till efterrätt blir det glass med färska jordgubbar. Chips och smågodis har vi också laddat upp med;) Trevlig fredag på er!


2 kommentarer:

  1. tycker att du tar fantastiska kort på dina fina barn!
    har du några tips som du kanske vill dela med dig när du fotar dem?! det är ju inte så enkelt att ta kort på småbarn precis :-)
    tänkte typ hur du gör med ljus, bakgrund ect.. och hur får dem att sitta still :-)
    självklart ska man ha en bra kamera, det har jag men allt annat får jag inte till!

    BTW underbar blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla:) Jag gör ett inlägg på några saker som jag tänker på när jag tar kort:)

    kram

    SvaraRadera