torsdag 17 maj 2012

En hand

Godmorgon!

Nea slog upp ögonen 06.30 idag och vi tog inne henne till oss för att mysa. Nea somande om med ena handen på min rygg och näsan djupt inborrad i min kudde. Detta har aldrig My gjort. My har aldrig varit nöjd med att bara få vara nära oss utan hon har alltid velat ha snutte och napp också. Nea blir lugn av att bara vara i min famn och att få känna lukten av sin mamma. Hon sov i 10 minuter och jag vågade inte röra mig utan insöp stunden av min dotters hand på ryggen.

Med denna mysiga start på dagen sitter vi nu mätta i soffan med en kaffe i handen. Tjejerna leker med varandra. Eller My leker med Nea som älskar att få denna uppmärksamhet av sin storasyster.

Idag ska jag och My åka in till stan. Vi ska köpa de där skorna och kläderna som jag skrev om HÄR. Nea ska vara kvar hemma och få kvalitetstid med sin farmor och Bengan. Mattias ska in och jobba en stund nämligen och har kallat in barnvakt.

Men först ska jag träna. Vet inte riktigt vad ännu bara. Gymma, intervaller eller promenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar