torsdag 10 maj 2012

Stor dag idag

Vi har hurrat för farfar Rolle i telefonen idag. Den enda som inte kunde sjunga var Nea. Men hon grattar på sitt sätt:) 

My är på väg till dagis och jag dricker dagens andra kaffe. Nu kanske det låter som om jag varit uppe länge men vi vaknar som vanligt runt 07.30 i denna familj. Jag är bortskämd med barn som sover:) 

Idag kommer det gräs på rulle hem till oss. Så jag får snällt vänta på den leveransen då jag ska ut och peka var den ska lastas av och snällt betala herrn. Sedan ska jag köra och äta lunch med några kollegor. Hoppas jag hinner bara. Så att inte den där gräsmannen kommer för sent. Jag vet ju att fackfolk har sina egna tider att följa och de är alltid sena. 

Förresten har jag hittat en lampa:) Den är beställd. Jag ska visa er sen. Jag är i alla fall mycket nöjd. 

Men först som sagt andra koppen kaffe och mys med Nea i soffan.




2 kommentarer:

  1. Hej!

    Var är Neas kläder ifrån?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Den är köpt på H&M. Faktiskt denna vecka:) Finns fina shorts i samma mönster som jag också köpte:)

    /Frida

    SvaraRadera