torsdag 10 maj 2012

En rosa ljuvlig romantisk lampa hittad

Jag surfade runt igår och letade efter en romantisk lampa som skulle passa bra i vår matdel. Jag hittade en rosa ljuvlig dröm. Lampskärmen är fluffig och rosa. Lampfoten som jag beställde till är vit och lite skavd. Precis vad jag tycker om. Jag hittade den på Belysningsdesign. Lampskärmen finns HÄR och lampfoten HÄR. Nu är den beställd och jag är säkert på att den kommer bli super i vårt fönster. Ett stort plus är att man kan titta på en video över de produkter man är intresserade av. Det gillar vi som shoppar, eller hur:) 

Det fanns flera fina ting som jag gärna skulle klickat hem. Kolla in glasklasen och garagelampan nedan. Jag hittade dem under nyheter 2012. Glasklasen har vi faktiskt tittat på när vi flyttade in. Vi hade tänkt att ha den över vår köksö. Men köpet blev aldrig av. Nu blev vi påminda igen. Den är underbar.

Markslöjd Lyckan skärm liten rosa


Markslöjd liljedal fot liten vit

Glasklasen 40 glas

Lampgustaf garage taklampa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar