torsdag 3 maj 2012

Victoria secret

Om ni har chansen att köpa något från Victoria Secret så köp dessa shorts. De är så sköna. Perfekta att sova i eller bara att mysa omkring i hemma.

I övrigt så vakande My 05.20 idag. Klättrade upp i vår säng och somnade om direkt mellan oss. Sedan dess har jag inte sovit. Jag kan inte ha någon bredvid mig så nära och definitivt inte någon som snarkar. Vad är med henne? Detta är första gången på 3 år som hon gjort något sådant här. Detta går jag inte med på. Åtgärder får vidtagas om det fortsätter.

5 kommentarer:

  1. Tuva kommer in till oss varje morgon vid typ 4 och lägger sig bredvid mig. I början var det jobbigt när hon snurrade runt ooc pillade på mig, men hon har lärt sig att jag inte tycker om det och nu ligger hon snällt och och sover bredvid. Jag har också vant mig vid detta och vaknar inte ens när hon kommer längre. Det är mysigt och gosigt och de kommer för att de vill vara nära. Snart är de stora och då vill de inte ligga hos sin mamma mer. Passa på att mysa lite istället. :) pusssss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Här är vi helt olika. Du säger alltså att jag ska vänja mig vid en sådan ovana. Nä. Jag vänjer hellre av innan det bör en vana. Fram tills nu har det fungerat utmärkt. Och vi kan gosa under dagen istället för tidigt i sängen då man ska sova. Tänk när jag börjar jobba. Då blir hon väckt av mig om jag går upp och det vill jag inte. Så här känner vi olika vilket ät helt ok. Det ska funka för varje familj:) puss

      Radera
    2. Mm, jag jobbar heltid och ändå tycker jag att det är mysigt. En vana är just vad det är och sova kan man göra tillsammans eller för sig själv. Tuva vill sova tillsammans några timmar varje natt och vem är jag att neka henne det? Jag behöver ju aldrig sova själv.
      Hoppas ni får sova gott hela familjen!!
      kram å puss!

      Radera
  2. Bara vänta, hon kanske håller på tills hon är 15. Kan det vara nappen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske kan vara det?! Tåls och se vad som händer imorgon bitti:)

      Radera