tisdag 23 oktober 2012

Man blir arg när man är hungrig

Den här dagen bara sprang förbi. Vi har hunnit med mycket men ändå inte?! Tränade imorse på Elixia där jag lämnade in två barn på deras "lekland". My ville inte följa med hem när jag hade tränat klart (intervall i 30 minuter).

Det blev korv med bröd till lunch för barnen och kycklingbitar med gurka och tomat till mig. Man tager vad man haver.

Jag har sedan pysslat med olika prislistor för bröllopsfotografering och barnfotografering. Jag hann även med att beställa tre förstoringar åt en kund medan Nea sov lunch. Sedan satt jag och funderade på hur mina brev/paket/utskick/presentkort ska utformas. Det är ren lycka för mig då jag älskar att pyssla:) Jag ska ta mig in till stan i helgen och kolla runt lite på pysselsaker.

Klockan 18 var det dags för föräldrarmöte. Mattias fick vara hemma för jag gick mer än gärna. På mötet fick alla presentera sig och jag skojade till det och frågade om det var något de behövde till förskolan eftersom Nea vill börja i januari. Ni som såg Solsidan förstår det roliga i det:) Jag kan inte låta bli när det finns en klockren öppning. Rolle. Vi kanske ska smida en plan med ritpapper och servetter, hahaha...

När jag kom hem skulle vi njuta av en ostbricka med ett glas rött. Men vet ni vad. Ja, Mattias. Han var den som handlade häromdagen till ostbrickan. Enligt honom skulle den bestå av en bit brie med runda salta kex till. Det är ju ingen ostbricka. Hungrig som jag var blev jag sur. Gå och längta en hel dag efter en bit brie?! Nä då skiter jag hellre i det. Därför åt jag två ägg till middag.

Jag är hungrig. Å arg! Godnatt.

1 kommentar:

  1. En hel ost, det är väl bra. Tänk om jag skulle fått det? Då hade det varit riktig svält. Puss o kram

    SvaraRadera