måndag 1 oktober 2012

Planering

Veckan börjar bra. Alla luncher och middagar är planerade vilket innebär att vi kommer att äta gott och varierat hela veckan. Ett stort gilla på den. My är på dagis och jag springer efter Nea så att hon inte river hela huset.

Meddelande ett till Mattias. Kom ihåg att säga att det är fint hemma när du kommer hem. Jag har dammat. Du brukar ju inte se sånt;)

Meddelande två är till min moster Pernilla. Vi åker till Hällevik den 12 oktober och du ville ha bilder på familjen. Någon dag den helgen som passar? 

Meddelande tre är till mina läsare. Kan någon rekommendera en bra bodyscrub? Min är slut:( 





5 kommentarer:

  1. Ska bli trevligt med med besök, det blir väl lite dubbelbubbel, både att dricka, och i baljan:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kör fre morgon så ta ledigt efter lunch:) mohaaaa

      Radera
  2. Ska kolla med resten av la familia....Moster P

    SvaraRadera
  3. Turkisk bodyskrub från Kerstin Florian ( Haga badet tex) Kram Sandra Wiberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Det får jag kolla efter nästa gång jag är i stan:) Kram

      Radera