lördag 6 oktober 2012

Vardagslunk på en lördag

Vardagen fortsätter här hemma. Mattias fortsätter med att jobba och jag hänger hemma. Fast idag ska My åka till sin farmor så det blir bara jag och Nea kvar hemma. Eller ja. Jag vet inte om vi ska vara hemma hela dagen. Jag tror inte att jag orkar se stöket och smutsen en dag till. Så efter att Nea har sovit sin lur åker hon och jag iväg någonstans. Var vet jag inte. Bara bort från vardagen och alla rutiner. Få äta en lunch ute och slippa laga mat, plocka undan och diska.

Sedan när Mattias är hemma igen ska vi hinna med mycket. Jag vill träna, vi måste städa samt vara redo och klara för att åka på en middag 17.30. Ja, så är det idag. Helg vad är det?!

1 kommentar:

  1. Helg är nästa helg. Då ska vi ha det underbart. Äta o dricka gott. Spabada och pyssla om varandra.

    SvaraRadera