fredag 26 oktober 2012

Skålen jag väntar på ;)

Idag har jag varit och tränat. Frågade My om hon ville det och det var hurrarop och studsande upp och ner. Så det är ju klart att man vill göra sina barn till lags;) Det är väldigt skönt att ha träningen i ryggen inför helgen. Nästa pass blir ett benpass på söndag. Så att jag knappt kan gå ner för alla trappsteg.

Lunchen är magen och Nea vaknar snart. Då blir det kanske en tur till leklandet. Vi har inte varit där denna vecka så varför inte idag. Sedan ska vi handla och städa undan tills Mattias kommer hem. Fredag. Så skönt!

Imorgon är det jag som åker in till stan och driver omkring:) Finns det något bättre?!

Trevlig fredag på er!

Håll utkik på Instagram (Fridaiveskar) efter den obligatoriska skålen;)

Bjuder på en gravidbild idag. Jag gillar när det inte alltid är perfekt runtomkring. Som förkläderna som hänger till höger. Emma på bilden jobbar som frisör och det ger något mer till bilden. Och tapeten i förgrunden. En liten extra detalj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar