onsdag 28 mars 2012

Dumpling och må bra film

Nea har fortfarande feber. Men hon har ändå sovit bättre inatt. Det behövdes då jag var hemma efter midnatt från bion.

Vi åt dumplings på Hello Monkey och såg filmen En dag i Phuket. Maten på Hello Monkey och framförallt dumplingen som de serverar där är så god. Restaurangen ligger på magasinsgatan. Såg att de även har öppnat i Linné. Men där har jag inte varit. Filmen då? Jo, det var en sådandär "må bra film". Väldigt lättsam, rolig och kärleksfull film. Jag skulle ge den 3,5 av 5. Vi var förresten endast 6 stycken i hela salongen som såg filmen. Hahaha.. Jag hade bokat platser dessutom, (tack Rolle för biobiljetterna).

Nu ska jag ta några bilder på Nea. Idag får hon vara modell i 5 minuter tänkte jag:)

Godmorgon!

Neonlinne från Zara, kavaj Lindex, chinos Twist & Tango, väska Mulberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar