söndag 11 mars 2012

Planera städning och träning

Igår var vi hos Joel och Jossan. Det bjöds på god mat, trevligt sällskap och melodifestivalen. Rätt låt vann helt klart. Den spelas mycket här hemma och My kallar den för mammas discolåt.

Idag har vi fått reda på att Mattias har en kisselina och en snopp. Kisselinan sitter där bak säger My. Hahaha.. My är så rolig nu att vi ibland skrattar ihjäl hos här hemma.

Mattias är på jobbet, Nea sover och My leker affär. Jag försöker planera in veckans träning. Jag har upptäckt att om jag planerar in hur jag ska träna så är sannolikheten större att det blir fler träningstillfällen. Börjar jag dessutom måndagen med att träna så blir det bättre träning resten av veckan också.

Sedan ska jag faktiskt planera in veckans städning också. Allt för att undvika stress och kaos i vardagen. Jag hinner inte göra allt själv. Så nu blir det schema Iveskär:) Förresten så tyckte han att han löste allt häromdagen. Han kom hem och sa - Idag har jag ringt en städfirma. Sedan log han och klappade sig själv på bröstet.

Så nu ska jag lösa vardagen på ett bättre sätt. Det ska jag.

1 kommentar:

  1. Sen ska vi planera in bio också! Viktigt:) träning imon gärna! Sen kanske ett dagpass m småtjejerna? Puss

    SvaraRadera