fredag 24 februari 2012

Aha behandling

Idag har jag varit på Sankt Jörgen Park Spa på aha behandling för ansiktet. Jag har läst att huden skulle bli röd efteråt men det är inget jag har märkt av. Den känns väldigt ren och fin.

Såhär står det på Sankt Jörgens hemsida:
"En effektiv behandling för att bekämpa hudens förtida åldrande. Exfoliering med högeffektiva hydroxisyror (AHA+BHA) som stimulerar nybildningen av celler och ger bättre elasticitet till huden."

Jamen det känns ju passande. Jag köpte inte med mig några produkter hem. Istället köpte jag med mig två paket torkade frukter som ska göra underverk. Det ska jag visa en annan dag. 

Nu blir det snart sängen för mig. Jag hoppas på att få sova bra inatt. 

Godnatt på er! 

Relax med pyjamasbyxor. På båda herrarna:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar