måndag 6 februari 2012

Utmanad

Utmanad av Pernilla :)


Vad gjorde du för 10 år sedan:
För 10 år sedan bodde jag i Växjö och läste till civilekonom. Jag bodde i en tvåa på campus och hade en hund som hette Tiger. Jag pluggade som en tok inför tentorna och grät mellan varven eftersom det kändes som om man aldrig hann att läsa allt man skulle. Jag lovade mig att till nästa gång ska jag börja läsa tidigare inför en tenta. Fast så blev det aldrig. Istället blev det träning, party och häng med vänner. Tentorna klarade jag ju ändå. 


Vad gjorde du för 1 år sedan:
För ett år sedan var jag gravid typ i vecka 13. Kändes som om jag aldrig skulle sluta må illa och vara trött. Dessutom drogs jag med en massa sjukdomar som bihåleinflammation, hosta, feber.. Usch, det var inte alls kul. 


Fem snacks du gillar:
Smågodis, kan aldrig sluta att äta om jag har en påse
Potatischips
Choklad
Ostbågar
Mjukglass


Fem sånger du kan hela texten till:
Nä, detta kan jag inte. Sjunger med i alla låtar men kan dem inte:) 

Iof typ Thomas Ledins låtar å sånt som fastnar ändå. 


Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Bara fem?!
Betala av lånen
Ge bort pengar till släkt
Bjuda alla kompisar på en låååång resa
Köpa sommarhus i Hällevik
Shoppa ;) 


Fem dåliga vanor:
Envis 
Glömmer att stänga skåpdörrar etc
Vill att allt ska hända NU
Tror alla har en baktanke med allt, haha
Ryter ifrån när jag blir arg


Fem saker du gillar att göra:
Jag älskar att träffa familjen

Jag älskar att träffa vänner
Jag älskar att shoppa
Jag älskar att läsa, måla, fotografera, pyssla etc..
Jag älskar att träna


Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Det är farligt att säga aldrig här.  Men stringbikini skulle jag aldrig ta på mig. Mer vågar jag inte lova.

Fem favoritleksaker:

Min Iphone
Min kamera
Vår Ipad
Vår Mac
Vårt högtalarsystem som sitter i huset inkopplat till Sonos


Då utmanar jag
Mamma
Hanna
Lina
Jossan
Lucette

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Härligt:) Jag vill läsa om ditt boende i Stockholm;)

      Radera
  2. Kul att du antog utmaningen! :) Och du, Elliot beter sig ungefär som My fast han bara är 1,5 år. Är DET vanligt undrar jag då???

    SvaraRadera
    Svar
    1. My hat hållt på sedan hon var i den åldern.. Så det är nog heeelt normalt, som allt annat:) kram

      Radera