torsdag 9 februari 2012

Mina vänner

De närmsta vännerna ska presenteras. Ett önskemål från en läsare. Alla nedan bor i Göteborg och har barn och hus. Vi har fler vänner i Göteborg men dem träffar vi inte lika ofta. Sandra är den enda som faktiskt är från Göteborg. Resten har flyttat hit. 

1. Joel och Jossan har två barn. Lykke och Juni. Lykke och My är bästa kompisar. Det skiljer tre veckor mellan dem. Juni och Nea kommer att bli bästa kompisar. Det skiljer en vecka mellan dem. Planerat?! Ja. Varför inte?! Jossan som ni kanske har förstått är min bästa vän. Vi pratar minst tre gånger om dagen:) När vi var mammalediga med My och Lykke sågs vi VARJE dag. Vi bodde då bredvid varandra. Mattias och Jossan umgicks när de var yngre och bodde i Växjö. Joel och Jossan har jag lärt känna genom Mattias. 

Sandra, Jossan och Maria


Joel

Lykke

Juni

2. Tom och Maria har ett barn. Hon heter Liv och är 1,5 år. Tom är Mattias barndomsvän men han är även min vän från min tid då jag pluggade i Växjö. Jag kände inte Mattias då. Jag var ute och dansade den kvällen Maria och Tom stötte på varandra. Det var väldigt roligt. Nu under hösten har jag lärt känna Maria mer och mer. Gillar mycket! 

Maria, Tom och Jossan

Liv


3. Sebbe och Sandra har två barn, ett är i magen. Deras äldsta fyller 1 år snart och bebisen kommer i juni tror jag. Sebbe är också en gammal vän till Mattias men jag har även umgåtts med honom under min Växjötid. Sandra har även jobbat extra under sin studenttid, där Mattias jobbar. Det var så Sebbe och Sandra hittade varandra. Kärlek vid första ögonkastet:)

Sebbe


Jossan och Sandra


Olivia




4. Anna och Macke har två barn, ett är i magen. Deras äldsta heter Li och är 3 år. Deras bebis kommer i augusti. Anna lärde jag känna när hon var mammaledig med Li. De kommer från Växjö och Mattias har känt Macke sedan tidigare. 

Anna och Macke





2 kommentarer:

  1. Tack Frida! :) nu kan jag följa med till 100%
    Utan att bli lite förvirrad. Kram

    SvaraRadera