tisdag 28 februari 2012

Dopkorten del 4

Som jag väntar och som ni får vänta på mannen som ska pyssla med sina dopkort. Det ekar tomt på stolen i köket. Det är fortfarande endast tre som är klara. Alltså 17 kvar.

Istället kan jag berätta att han inte ska till Åre längre. Den helgen då alla på hans jobb ska åka ska han vara kvar och jobba. Det hade blivit en missuppfattning. Hade han bara väntat en dag på att förhandla med mig här hemma så hade han kanske fått förmildrade villkor. Men samma regler gäller. Han ska bara jobba istället för att åka till Åre samt göra dopkorten. Hehe.. Därför muttrar han extra mycket över de där korten.

Han försökte dessutom förhandla med mig igår. Han sa att jag kunde få något i taxfree när han åker till Österrike. Det var det dummaste jag hört då han handlar för våra pengar där. Ska jag betala mig själv för att göra mer dopkort. Nähä. Det går inte att lura mig inte:)

Så nu väntar vi lite till på fortsättningen tycker jag.

1 kommentar: