fredag 3 februari 2012

Allt har ett pris

Mattias ska snart börja med Neas dopkort och det ska vi så kul. Igår frågade han om han kunde få klistra dit en lapp på insidan. Nej, det är inte att skriva för hand precis. Men jag är ju inte omöjlig. Nej, verkligen inte. Allt kan få ett pris. Nu Mattias har du en prislista för olika tjänster. (tack Jossan för tipset)


Kraven
De ska innehålla ett stämplingsmoment. = Ett par jeans från Acne
Det ska tillverkas något för hand som ska klistras utanpå. = Något stickat från Acne
Det ska vara något fint på insidan som är handgjort. = En klänning från Acne
Den ska skrivas för hand =Ett par skor från NK


Han måste dock köpa korten, komma på designen och skriva alla adresser för hand. Detta går alltså inte att köpa. 

6 kommentarer:

  1. Hård men rättvis. Det är bra. :)

    SvaraRadera
  2. Paketpris? /Mattias

    SvaraRadera
  3. Paketpris=klänning, ngt stickat, jeans från acne och skot från nk. Japp!! ;)

    SvaraRadera
  4. Skor ska de stå:) puss älskling!!

    SvaraRadera
  5. Hahahaha, bra där. Men du kunde tagit i lite till tycker jag, en väska, spa dag eller en weekend med Jossan för att du får vara ensam med barnen när han åker på roligheter tycker jag minst att du ska lägga till på krav listan.
    Hp skrattar gott åt Mattias upptåg, jag vet vad jag skulle gjort sa han innan.
    Kram kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Det där med spa ska jag ha ändå:) det vet han redan:) man får inte vara dum. Han kanske gör allt själv och då blir det inget på listan. Därav är spa ett krav som inte kan försvinna;) kram

    SvaraRadera