torsdag 1 mars 2012

Glada och inte lika sjuka

My har sovit från 20.00 till 08.30. Febern är borta. Knappt inget snor från näsan men lite hosta har hon kvar. Nea är också bättre. Hon hostade bara 30 minuter inatt. I vanliga fall har hon hostat i 1,5 timme nattetid. Både jag och Mattias har fått sova bättre. Dessutom gick Mattias upp med Nea imorse så jag fick sova en extra timme. Så himla skönt att få känna sig lite pigg. 

Nu sover Nea en stund och My tittar på film. Jag dricker min första kaffe. Idag ska jag ta och skriva en lista över vad vi ska packa för imorgon åker vi till Hällevik. Vi ska träffa kocken som ska laga maten till bröllopet. Sedan blir det i vanlig ordning loppis och fika i Sölvesborg. 

Jag ska försöka ta några kort idag på barnen med mitt nya objektiv. Det blir nog Nea som får ställa upp. My som ni vet, vägrar just nu. 





3 kommentarer: