torsdag 30 juni 2011

BM Vecka 33

Jag är mest nöjd över att vikten inte rört sig så mycket. Jag har inte tränat och ätit massor av mjukglass. That´s the shit:) Hjärtljudet är lite lägre. Kan det vara en kille? Järnvärdet har gått upp massor. Det enda jag har gjort är att äta mer jordgubbar och broccoli. Jag har inte ätit en enda järntablett vilket är känns bra. My var med och det gick bra. Sist ville hon inte följa med in. Det är ju läskigt med sådana miljöer. Men idag var det ok. :)

(V33)
Hjärtljud: 143
Blodtryck: 125/70
Järnvärde: 129
Magmått: 31
Vikt: +11

Övrigt: Huvud nedåt. Frågade inte om det var fixerat. Tror dock inte det. Hon borde sagt ngt.

(V30)

Hjärtljud: 156
Blodtryck: 110/65
Järnvärde:  -
Magmått: 29
Vikt:  -
Socker: 6,3
Övrigt: Huvud låg nedåt men inte fixerat


(V26)
Hjärtljud: 147
Blodtryck: 110/70
Järnvärde: 115
Magmått: 25 cm
Vikt: +9 kilo

(V23)
Förra värdena
Hjärtljud: 154
Blodtryck: 135/80
Järnvärde: 148
Magmått: -
Vikt: -

1 kommentar:

  1. vad härligt att du verkar må bra och att lilla bebisen också gör det. Jag tror fortfarande på en liten "Hilma".
    Vad skönt att du slutar jobba snart, men har inte fattat om sista dagen var idag eller imorgon. Pussa lilla My
    Mamma/mormor

    SvaraRadera