söndag 5 juni 2011

Ytterligare en dag i huset

Efter att vi hade varit på dop tog vi oss ut till huset. Jag fortsatte att måla sängen. Mattias, Bengan och Joel fixade inne i badrummen medan Kitte fixade maten och tog hand om barnen. Ett steg framåt idag också. Än så länge ligger vi nog enligt plan vilket är bra. Inga avvikelser tack.

Imorgon kommer vi dela på oss. Mattias åker ut till huset tidigt och fortsätter med golvet. Jag stannar hemma på förmiddagen. Runt luch kommer Kitte och tar My medan Mattias hämtar mig och vi kör till Hornbach för att köpa garderobsinredning till hallen. Mattias lämnar sedan av mig hemma igen så att jag kan börja med att packa. Mattias kör tillbaka till huset och fortsätter med sitt. Detta gör att vi blir effektiva på varsit håll:) Det gillar jag. Valuta för tiden.


Grill/bygg/barnvaktsteamet Bengan och Kitte:)



Sängen som jag nu har målat 4 gånger med vit färg. Jag har ont i armarna kan jag säga:)


Två högskåp från Ikea, Godmorgon, på väg upp i badrummet nere. Dörrarna till är matta vita och sidorna brun/svarta.

Plåthylla som ska sitta bredvid de andra högskåpen. Kommoden ska också sättas på plats.

Skåpen i groventren. Jag valde svarta knoppar. Mattias tycker inte om det, hehe..

Kökskran från Blanco. Vi har två stycken av denna. En vid varje ho.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar