måndag 20 juni 2011

När katten är borta..

dansar råttorna på bordet. Det kan man tro. Men här är det precis tvärtom. Lillråttan sover i sin säng och storråttan ligger i soffan med benen i högläge. Vi passar på att göra ingenting. Det känns skönt. Lotta på Liseberg är på tv:n och jag njuter av att se på skiten:) Tänk att man kan uppskatta sådant man inte gjort innan bara för att jag får ligga i soffan.

Jag har bara två veckor kvar på jobbet. Det känns också väldigt bra. Jag har bokat in massage, sling och klipp tid och lunch med Jossan första veckan. Väldigt lyxigt men jag är värd det. Snart är vi fyra i familjen och då gäller det att vara laddad. Just nu är jag väldigt urladdad och skulle behöva byta ut mitt batteri. Ikväll laddar jag i soffan:) Mattias laddar på ett hotell i Båstad. Han är nog lika glad han:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar