måndag 6 juni 2011

På väg hem till lägenheten..

I eftermiddag har vi varit på Hornbach och köpt inredning till vår garderob i hallen. Vi beställde även dimmrar till huset, Elko plus heter de. Det blev även en del skruvar och annat småfix köpt.

Vi har varit och fixat i huset ikväll. Jag har dammsugit och våt torkat väggar och golv i båda barnrummen. Sedan har jag oljat golven och skrapat dem från överflödig olja. Nu ska det torka i 72 timmar. Mattias har fortsatt på garderoben i vårt sovrum. Till middag blev det två fin fina korvbröd. Ja, det var så det blev. Goda var dem. Nu ska jag doppa mina fötter i kallt vatten innan John blund kommer. Hoppas jag..

My har varit hemma med farmor. Jag vet inte hur vi hade klarat detta utan henne. Tack snälla Kitte för att du ställer upp. Jag fattar inte hur du orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar